Eng Русский ქართული ენა
დაბრუნების პირობები

მყიდველს უფლება აქვს უარი თქვას საქონლის მიღებაზე, თუ საქონელი მიეწოდება არაადეკვატურ ხარისხს:
შემორჩენილი ყვავილები,
ბუკეტის არასწორი ასამბლეა, ფოტოზე თაიგულის აშკარა შეუსაბამობა ადგილზე
(თუ ბუკეტი შეუკვეთეს უცვლელად).
არასაკმარისი ხარისხის საქონლის მიწოდების შემთხვევაში,
ჩვენ შეაგროვებთ და მოგაწვდით ახალ ბუკეტს ან ანაზღაურებას


ანაზღაურების პირობები

იმ შემთხვევაში თუ შეკვეთა გადახდილია წინასწარ შეთანხმების გარეშე და იმ შემთხვევაში თუ სალონში არ იქნება ის რაც შეუკვეთეთ,შეკვეთის გაუქმება და თანხის დაბრუნება შესაძლებელია 3 საათის განმავლობაში


შეკვეთის დამუშავების დროს ჩვენ დაგიკავშირდებით. ამასთან, თუ რაიმე 
მიზეზით ეს არ მოხდა,
გთხოვთ, დარეკოთ ან წეროთ სალონში.
თუ შეკვეთის შეთანხმებული გაუქმების შემდეგ საჭიროა თანხის დაბრუნება შეკვეთის განთავსებიდან მომდევნო 
კალენდარული დღის
შემდეგ, ან მოგვიანებით, ბანკის მიერ ფულის უკან დაბრუნება მომხმარებლის ბარათის ბარათზე, შეიძლება
დასჭირდეს 40 სამუშაო
დღეს. ამ შემთხვევაში, ბანკს შეუძლია დააკისროს გადასახადი შიდა მომსახურების ტარიფის შესაბამისად. ანაზღაურება ხდება, სანამ ჩვენ დავიწყებთ თქვენი ბუკეტის შეგროვებას. თუ ბუკეტი შეიკრიბა, მაგრამ არ
არის მიწოდებული,
თქვენი ინიციატივით გააუქმებთ შეკვეთას, ანაზღაურება არ ხდება.



ყურადღება მიაქციეთ!


თუ ტრანსპორტირების დროს არასაკმარისი ხარისხის, შემორჩენილი ან გაფუჭებული საქონელი შემოიტანეთ
(მაგალითად, ააფეთქეთ ბურთები, გატეხილი ბოთლი ღვინო), მაშინ თქვენი სურვილისამებრ, ჩვენ ამ პროდუქტს
ექვივალენტურად შევუცვლით ან ანაზღაურებ დაზიანებული საქონლის რაოდენობას
ნაღდი ანგარიშსწორებით (მხოლოდ ლარში)